לימוזינה מכונית פאר

השכרת לימוזינה מכונית פאר

לימוזינה היא מכונית מפוארת וארוכה. את הלימוזינה מסיע לרוב נהג שכיר ובחלקה האחורי של הלימוזינה  יושבים הנוסעים על גבי מושבי עור מפוארים עם בר משקאות מפנק.

הלימוזינה  נחשבת לרכב יוקרתי במיוחד. היא נמצאת בבעלותן של חברות פרטיות (לצורך הסעת מנהלים בכירים), מדינות וארגונים (לצורך הסעת פוליטיקאים ואורחים חשובים), וכן חברות להשכרה המיועדות לקהל הרחב, ומציעות נסיעה ברכב הפאר תמורת תשלום עבור שעות או ימים. לימוזינות נמצאות גם בבעלותם של אנשים פרטיים, לצורכיהם האישיים.

מקור המילה Limousine באנגלית שימשה במקורה ככינוי לסוג מסוים של מכונית בתחילת המאה ה-20, שבה תא הנוסעים מופרד מהנהג ותא הנהג נשאר פתוח.

היא נקראה על שם מחוז לימוזן (Limousin) בצרפת, שבירתו היא העיר לימוז',  ע"פ גרסאות שונות השם לימוזין ניתן משום שהיה דומה לכובעים  ולגלימות שלבשו המקומיים באותו מחוז.

בשנות ה-30 של המאה העשרים כבר מופיעה המשמעות של "מכונית מפוארת" באופן כללי, והחל משנות ה 60   המשמעות קוצרה לרכב מפואר, ארוך מן הרגיל.

כיום יותר ויותר אנשים מעוניינים בשירותי השכרה של לימוזינה לאירועים מיוחדים כמו: חתונות, השכרת לימוזינה ליום הולדת, לימוזינה לבר מצווה, לימוזינה לבת מצווה, לימוזינה לנשף או למסיבה מסוימת.

הלימוזינה של חברת אלי לימוזין מעניקה ליושביה תחושה של יוקרה ופאר וללא ספק משדרגת כל אירוע, תהפכו את הכניסה לאירוע שלכם לבלתי נשכחת!

צרו קשר
עדן לימוזין
אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר
מלאו את הפרטים הבאים ואנחנו נחזור אליכם